top of page

Mitarbeiterbedürfnisse

Weisst du, was potenzielle Mitarbeitende wollen? Kurz gesagt: Es geht nicht mehr nur darum, was auf dem Gehaltszettel steht. Viel mehr um die Atmosphäre im Büro und einer ausgewogenen Work-Life-Balance.


Lynn und Nicole, von unserem star productions Team, teilen diese Meinung. Ihnen scheint dies genauso bedeutend zu sein wie das Gehalt und die Büro-Extras. Cool, oder?



Lynn Hartmann, 19 Jahre


«Klar isch mir nöd egal, wie viel ich verdiene, aber im Fokus stoht für mich definitiv Büroatmosphäre und ä harmonischi Zämäarbeit im Team. Für mich sind da d’Element, wo dezue biträget, dass ich gern go schaffe goh und vor allem jede Morgä motiviert ufstoh.»









Nicole Pereira, 24 Jahre


«I bin voll und ganz dere Meinig! Natürlich isch dä Lohn wichtig, aber wa für mich persönlich noh än viel grössere Stellewert hät, isch s’Arbeitsumfeld und ä guets Team.  Es goht um ä usgwogeni Balance zwüschet all denä Aspekt!»


Comentarios


bottom of page